Facebook_icon
zoom in zoom out high contrast
A A A
  • photo
  • photo
  • photo
  • photo
  • photo
  • photo
  • photo
  • photo
  • photo

Kategorie


Mapka powiatu



Konkursu na projekt logo Śląska Cieszyńskiego

  

O Konkursie

Eksperci

Regulamin z załącznikami

Koncepcja Śląsk Cieszyński bez granic - krótki opis wraz z wybraną ideą kreatywną

Projekty

Adnotacja


 O konkursie

Celem konkursu jest wybranie oryginalnego projektu logo Śląska Cieszyńskiego, które stanie się elementem oficjalnej identyfikacji graficznej regionu. Logo będzie obrazowało koncepcję Śląsk Cieszyński bez granic, wokół której budowana będzie promocja marki turystycznej Śląsk Cieszyński.  Logo wykorzystywane będzie do celów popularyzatorskich i działań reklamowych oraz promocyjnych. 

Konkurs ma charakter jednoetapowy i międzynarodowy. Adresowany jest do wszystkich zainteresowanych osób fizycznych posiadających kompetencje do projektowania znaków graficznych, w tym do grafików, projektantów, artystów plastyków oraz studentów, absolwentów i pracowników naukowych wyższych uczelni artystycznych oraz osób prawnych. W przypadku osób fizycznych, w konkursie mogą wziąć udział jedynie osoby pełnoletnie, posiadające pełną zdolność do czynności prawnych.

W Komisji Konkursowej zasiadają m. in. eksperci w dziedzinie projektowania graficznego, komunikacji i identyfikacji wizualnej (notki poniżej). 

Autor zwycięskiego projektu Logo otrzyma nagrodę w wysokości 5 000,00 zł brutto.

Projekty można zgłaszać do 30 kwietnia 2017 r., a wyniki ogłoszone zostaną do 1 lipca br. (Organizator zastrzega sobie prawo do zmian ww. terminów) – szczegółowe informacje znajdują się w Regulaminie, do pobrania poniżej. 

<-- Powrót na początek strony

 


 Eksperci

Dr hab. Stefan Lechwar - adiunkt w Zakładzie projektowania graficznego w Instytucie Sztuki, na Wydziale Artystycznym w Cieszynie Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach. Wykłada lub wykładał m.in.: Projektowanie graficzne, Liternictwo i typografię, Grafikę wydawniczą, Projektowanie opakowań i przestrzeni wystawienniczej, Struktury wizualne, Percepcję wizualną i audiowizualną. Na Wydziale Filologicznym UŚ wykłada Sztukę książki. W latach 2012–2013 prowadził zajęcia z zakresu Projektowanie książek i czasopism oraz Grafikę projektową w Instytucie Sztuki Uniwersytetu Opolskiego. Zajmuje się grafiką artystyczną i użytkową, głównie plakatem oraz identyfikacją wizualną. Ma na swoim koncie ok. 180 wystaw krajowych i zagranicznych, w USA, Meksyku, Japonii, Korei Płd., Chinach, Malezji, Turcji, Iranie, Rosji, Ukrainie, Litwie, Czechach, Słowacji, Węgrzech, Szwajcarii, Włoszech, Finlandii, Szwecji, Belgii, Niemczech, Francji, Hiszpanii, Anglii oraz Szkocji. Jest także autorem i reżyserem teatralnym.

 

Dr hab. Tomasz Kipka - w 2001 roku ukończył Wydział Pedagogiczno-Artystyczny Uniwersytetu Śląskiego w Cieszynie uzyskując dyplom z wyróżnieniem. W 2007 roku uzyskał stopień doktora (nagroda naukowa rektora za wyróżniającą pracę doktorską), a w styczniu 2015 roku stopień doktora habilitowanego. Zajmuje się komunikacją i identyfikacją wizualną, w szczególności plakatem, znakiem graficznym i grafiką wydawniczą. W jego dorobku znajdują się między innymi: plakat i logo 1200-lecia Cieszyna, projekt trzytomowej publikacji „Dzieje Cieszyna od pradziejów do czasów współczesnych”, logo Centrum Dokumentacji Deportacji Górnoślązaków do ZSRR czy projekt logo 10-lecia Powiatu tarnogórskiego i bitych przez Mennicę Polską, z okazji jubileuszu Powiatu, florenów tarnogórskich. Swoje prace prezentował na wystawach w Polsce i zagranicą, m.in. w: Boliwii, Bułgarii, Chinach, Czechach, Finlandii, Francji, Holandii, Hong Kongu, Iranie, Japonii, Korei Płd., Niemczech, Rosji, Słowacji, Słowenii, Turcji, USA, na Litwie, Tajwanie, Ukrainie i Węgrzech. Prowadzi zajęcia ze studentami w Zakładzie Projektowania Graficznego Instytutu Sztuki Wydziału Artystycznego w Cieszynie Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach oraz w Wyższej Szkole Technicznej w Katowicach. Uhonorowany między innymi nagrodą Międzynarodowej Rady Stowarzyszeń Grafików Projektantów ICOGRADA Excellence Award, laureat Grand Prix Międzynarodowego Triennale Plakatu Ekologicznego na Słowacji, pierwszego miejsca w konkursie „Śląska  Rzecz”, Nagrody Senatora RP oraz nagród i wyróżnień za znaki graficzne, identyfikację wizualną, plakaty i projektowanie książki.

 

Katarzyna Brych-Amrogowicz -  absolwentka Psychologii na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie. Specjalistka z zakresu psychologii reklamy. Od dziesięciu lat pracuje w agencjach reklamowych. Tworzy strategie i koncepcje kreatywne dla czołowych polskich i zagranicznych marek, m.in. Media Markt, Raiffeisen Bank, Hortex, Dolce Gusto, Dermika, Santander Consumer Bank. Specjalizuje się w podejściu 360 stopni, obejmującym zarówno działania BTL-owe, ATL-owe i digitalowe. Interesuje się storytellingiem, czyli budowaniem wizerunku marek poprzez opowiadanie o nich wciągających odbiorcę historii.

<-- Powrót na początek strony

 

Regulamin z załącznikami

Pobierz Regulamin.pdf

Pobierz Umowę nieodpłatnego przeniesienia autorskich praw majątkowych

Pobierz Regulamin w wersji angielskiej

  <-- Powrót na początek strony

 


Koncepcja Śląsk Cieszyński bez granic - krótki opis wraz z wybraną ideą kreatywną

Pobierz Koncepcja Śląsk Cieszyński bez Granic.pdf

<-- Powrót na początek strony

 


Projekty

......

<-- Powrót na początek strony

 


Adnotacja

Prosimy o telefoniczną informację o przesłaniu maila/maili z projektami - (33) 47 77 222 lub 732 967 006.

 <-- Powrót na początek strony

Fundacja

© 2016 Starostwo Powiatowe w Cieszynie

Designed by: Strony Dla Firm

Korzystamy z plików cookies i umożliwiamy zamieszczanie ich osobom trzecim. Pliki cookie pozwalają na poznanie twoich preferencji na podstawie zachowań w serwisie. Uznajemy, że jeżeli kontynuujesz korzystanie z serwisu, wyrażasz na to zgodę. Poznaj szczegóły i możliwości zmiany ustawień w Polityce Cookies
Zamknij X