Wprowadzono zmiany w funkcjonowaniu Biura Powiatowego Rzecznika Konsumentów
W związku z wprowadzonymi obostrzeniami na czas pandemii SARS-CoV2 zostają wprowadzone ograniczenia w bezpośredniej obsłudze klientów Biura Powiatowego Rzecznika Konsumentów.
Zachęcamy do załatwiania spraw: telefonicznie, mailowo, pocztą lub za pomocą platformy ePUAP.
- Prosimy, aby do biura przychodzić wyłącznie w sprawach pilnych, które wymagają osobistego stawiennictwa. Wewnątrz biura może przebywać tylko jeden klient (ograniczenie dotyczy także rodzin i bliskich), mówi Klaudia Bohucka, Powiatowy Rzecznik Konsumentów.
- Sugerujemy, by przed przyjściem do Urzędu umówić się na wizytę telefonicznie, co pozwoli na uniknięcie kolejek i sprawniejszą obsługę. Pierwszeństwo wejścia do biura mają osoby, które umówiły się telefonicznie na określoną godzinę, dodaje Bohucka.
Bezpośrednia obsługa naszych klientów odbywa się z uwzględnieniem wszystkich niezbędnych środków bezpieczeństwa, a więc obowiązuje nakaz noszenia maseczek ochronnych, dezynfekcji rąk i zachowania dwumetrowego dystansu społecznego pomiędzy osobami, kończy rzeczniczka.
Więcej aktualności
Młodzież „Stalmacha” z rewizytą w Niemczech
Konkurs dla klas I-III szkół podstawowych od Praca.pl
Festiwal „Polska od Kuchni” – trwają zapisy do konkursów dla Kół Gospodyń Wiejskich
Chcesz porozmawiać z ekspertem w ZUS? Możesz to zrobić online, podczas e-wizyty
Szybkie menu
Powiat na mapie
43-460 Wisła
43-410 Zebrzydowice
Gminy:
Kategorie:
- PROJEKTY UNIJNE
- POWIATOWE INSTYTUCJE KULTURY
- POZOSTAŁE INSTYTUCJE KULTURY I ORGANIZATORZY IMPREZ
- SZPITALE
- SZKOŁY
- SCHRONISKA MŁODZIEŻOWE
- PORADNIE
- DOMY POMOCY SPOŁECZNEJ
- DOMY DZIECKA
- INNE
- POGOTOWIE RATUNKOWE
- INSPEKCJE, STRAŻE
- POLICJA
- STAROSTWO POWIATOWE W CIESZYNIE
- APTEKI
- NIEODPŁATNA POMOC PRAWNA I NIEODPŁATNA MEDIACJA NA TERENIE POWIATU CIESZYŃSKIEGO